Rädd

När jag nu har allt jag velat ha och önskat mig framför mina fötter så vågar jag inte greppa det. Jag vågar inte ta det till mig, jag vågar inte lita på vare sig mig själv eller situationen. Tänk om jag tappar det eller ännu värre, tänk om någon slår det ur händerna på mig!

Jag drömmer oroligt och konstigt. Jag stressas sönder under nätterna fast jag sover alla mina nödvändiga timmar och jag vaknar upp som om någon hade slått ner mig med ett basebollträ. Ja, mina drömmar kanske skulle vilja säga mig nåt med vad? Visserligen har jag mina aningar men i så fall så vet jag ändå inte vad jag ska göra åt det :/

Det är dags att fokusera på vad jag vill, strunta i reaktioner och bara göra sånt jag mår bra av.. något som är väldigt svårt för mig. Jag hoppas bara att omgivningen kan underlätta för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0