Tiden

Hur kan tiden gå så fort?
Vart har detta året egentligen tagit vägen?
Förra nyår var det full rulle i gamla lägenheten med 14 pers i vardagsrummet som tillfälligt blev ommöblerat till restaurang och nu är det snart nyår igen (som för övrigt spenderas i Stockholm i år!).

Tycker att året har varit lite konstigt egentligen ända sen 13 april då allt vändes upp-och-ner ännu en gång i mitt liv.. men så kämpar man och så blir det bra-dåligt-bra-dåligt-bra-dåligt tills man inser att det aldrig kommer stanna på bra. Så nu sitter jag här, 13e November, och försöker att bara blicka framåt. Att vända sig om känns jättefarligt men ska göra det när jag får hjälp med att bara kolla bakåt och inte börja gå bakåt.

Helg.. lite jobb idag. Ledig imorgon och på måndag så vi får se vad jag kommer hitta på för kul då :)

Solen skiner idag vilket nästan känns lite magiskt! Kallt och blåsigt är det men solen ger ändå lite extra energi. Blå himmel och skinande sol, finns det egentligen nåt annat som kan skapa sån ro inuti? Jag tror inte det, inte för mig i alla fall. Jag vill bara stanna upp ute och ta ett djupt andetag och känna alla dofter årstiden för med sig just då.. Det lugnar och får mig att vilja le lite mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0