Då var det dags

Ja då var det faktiskt dags. Imorgon flyttas alla mina saker till nya lägenheten!
Fick nyckeln igår så jag har varit där och kollat läget. Den är jättefin :) Trots det så är jag ändå lite nervös måste jag säga. Jag vet inte hur jag ska få plats med alla mina saker!

Sen så är det mindre än två veckor kvar till resan. Jag känner mig så stressad med allt! Ska försöka vara klar med städningen på tisdag eftermiddag. Jag hoppas det går som planerat så jag har några dagar på mig att pilla i den nya lägenheten och att växla pengar och hämta tågbiljetterna. Tänk att tiden har gått så fort egentligen!

Tyvärr känner jag att stressen medför en del breakdowns just nu och det känns som att allt jag gjort den senaste tiden har varit packa, sova, jobba, packa, sova, jobba.. Idag kom jag hem och satte mig på sängen och kände att jag helst av allt skulle vilja gömma mig under en sten tills allt har lugnat sig igen. Jag längtar verkligen efter min semester. Kommer säkert sova i flera dagar innan jag är på topp, precis som Jessie som också har haft det tufft en tid!

Nu blir det att bänka sig framför tvn en stund igen och småglutta lite på Sagan Om Ringen innan det är dags att sova :)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0